Sabtu, 27 Oktober 2012

PRAKATA


Para pelanggan budiman sekalian 

  Sukacita saya akan menberi matlumat dimana anda akan dapat menggunakan batu permata dengan lebih mudah , setiap permata baru yang diterbitkan di blog , insyallah saya kongsikan beberapa perkara yang saya tahu tentang permata tersebut . Pengetahuan mengenai rasa dan kuasa baty permata dan kristal telah lama wujud . Dikurun ke lapan " saint hildegard von bingen " salah seorang perantis telah menyembuhkan ramai orang dengan batu permata .

  Sekarang potensi baru mula berkembang mengenai batu permata dan kegunaannya . Setiap batu menpunyai pancarannya tersendiri supaya ia dapat menyokong kuasa dalaman kita - yang juga disebut carca - apabila diperlukan .

  Dari pengalaman , kita tahu bahawa batu permata dapat menolong kita dengan cara semula jadi , walaupun kepada mereka yang kurang yakin mengenai hakikatnya , batu permata boleh menolong kita dengan memakai di anggota badan atau meletakkn nya di sesuatu tempat "bilik "

  Para pelangan yg budiman , saya ingin mengingatkan anda dengan terus terang , walaupun batu permata tidak boleh mengambil peranan doktor , tetapi ia boleh menolong rawatan perubatan dengan efisiennya .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan